Mama

Korisni savjeti kako da se mame riješe stresa

Pitajmamu Stresa

Zbog stresa ste bezvoljni, umorni, neraspoloženi… kako se toga osloboditi?

Pod stresom ste ovih dana? Da, znamo, a tko nije? Znate li da vam sav taj stres koji osjećate itekako škodi? Da, trebali biste ga se nekako riješiti. Znamo, lakše je to reći nego učiniti, ali donosimo vam nekoliko prijedlog kako to ipak pokušati napraviti.

1. Detektirajte znakove stresa

Mnogi ljudi pod stresom se zajapure, srce im počne brže kucati, zacrvene se, počnu brže disati. Naučite prepoznati fizičke simptome svoga stresa. Tijelo vam u tom trenutku nešto poručuje. Kada ih osjetite, pokušajte se odmaknuti od stresne situacije. Za početak nekoliko puta duboko udahnite i izdahnite.  

2. Prepoznajte koji su dijelovi dana najstresniji za vas i vašu obitelj

Je li za vas stresnije jutro kad treba započeti i organizirati dan ili je to večer, kada ste svi već umorni i po malo bezvoljni? Možda vrijeme kuhanja ručka? 

Tajna izbjegavanja ovakve vrste stresa je u planiranju i pripremanju unaprijed. Isplanirajte što će djeca raditi kada vi imate neodgodivog posla, a ručak pokušajte pripremiti dan ranije ili za više dana.

3. Uzmite pauze

Želite obaviti što više, što brže, stalno vas ometaju sa strane? Možda razmišljate, ako sad sve uguram u ovih par sati, onda ću se napokon malo odmoriti… Ali to nije pravi način razmišljanja. Samo se preopterećujete nakon čega slijedi eksplozija. Najbolje je tijekom stresnog dana napraviti više kratkih pauza kako biste napunili baterije.  

4. Vježbajte

Vježbanje je jedan od najboljih načina za oslobađanje stresa. Uključite cijelu obitelj. I dobro se zabavite!

5. Smijte se

Kada ste se zadnji put dobro nasmijali? Smijeh je još jedan sjajan način opuštanja, ali odrasli kao da zaboravljaju na njega. Stručnjaci kažu da se veliki dio stresa nakuplja baš u licu. Zato, osmijeh na lice, nabacite smiješne izraze lica, glupirajte se. Otkrit ćete koliko ćete uživati – i klinci i vi. 

Foto: Freepik