Promo

#pitajtatu i uđi u svijet odraslih

#pitajtatu

Kampanja #pitajtatu ima za cilj potaknuti odnos roditelja i djece kroz savjet i učenje novih, važnih vještina.

Istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi. U istraživanju je sudjelovalo 4000 muških studenata. Istraživanje je pokazalo je da su mladići sramežljivi tražiti savjet od roditelja vezano uz ljubavne odnose. No, kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje tu su puno otvoreniji.

Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78 % ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22 %.

Na pitanje „Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?“ 59 % ispitanika dalo je potvrdan odgovor. Njih 41 % njih smatralo je kako to mogu sami naučiti ili kako im to nije važno.

Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji. Samo 11 % studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom.

Smjernice u životnim izazovima

Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja. Stoga je od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima. Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa. Također i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.

Jedna od prvih stepenica u „svijet odraslih“ je i svim muškarcima poznato – prvo brijanje. Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu.

Nacionalna kampanja

Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 100 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica. Osim što će „junior“ naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa.

Foto: promo