Tata

Tate se igraju s Barbie

2016. godine Mattel je lansirao veliku Barbie kampanju BUDI ŠTO ŽELIŠ koja je ohrabrivala djevojčice da uživaju u igri i mašti i kroz nju otkrivaju svoje želje i maštanja, te kada odrastu postanu ono što žele. Jer uz Barbie je sve moguće.

Kao nastavak te kampanje, Mattel  je sredinom veljače 2017. (nastavno na kampanju započetu u siječnju u Americi) u Europi lansirao veliku Barbie kampanju kojom žele pokazati važnost uloge tate u vremenu provedenom u igri sa svojom djevojčicom.

Barbie je uvijek ohrabrivala djevojčice da budu ono što žele. Da same izaberu svoj put i kroz odrastanje uz igru i maštu odluče što žele postati kada odrastu.

Važan dio odrastanja svake djevojčice su i njihovi tate. Ova kampanja želi pokazati kako oni uživaju u igri sa svojim djevojčicama, i kako time doprinose njenom društvenom, intelektualnom i emocionalnom odrastanju u stvarnom životu.

Ona može biti liječnica, učiteljica, astronaut, balerina… Oni su tu da joj pruže podršku i pomognu u odabiru.

Dr. Linda Nielsen s Wake Forest University-a provela je istraživanje koje pokazuje da djevojčice koje od ranog djetinjstva imaju sa svojim tatama odnos pun ljubavi, komunikacije i potpore, vjerojatno će kada odrastu manje patiti od manjka samopouzdanja.

Istraživanja provedena na uzorku od 7300 tata u 14 zemalja pokazuje da:

– 72% tata prepoznaje da igra s njihovim djevojčicama gradi njihovo samopouzdanje
– 63% tata misli da je biti ljubazan i hrabar važnije od toga da budeš lijep
– 60% tata misli da je građenje samopouzdanja njihove djevojčice najvažnija lekcija koju ih mogu naučiti
– 62% tata svoje djevojčice uči praktične stvari
– 47% tata kažu svojim djevojčicama da budu ono što žele

Tate su važan dio života svake djevojčice. Omogućiti im da rade greške dok odrastaju, ohrabrivati ih da biraju svoj put i dopuštati im da budu ono što žele zadatak je svakoga od njih.

#tateseigrajusbarbie