Tata

Povećajte broj njegovih spermija i poboljšajte vaše šanse da ostanete trudni


Nizak broj spermija povezuje se s faktorima poput nedostatka cinka i manjka određenih vitamina. Stoga, neke nutritivne promjene mogu uvelike povećati broj spermija. Evo namirnica koje vam u tome mogu pomoći.

Kamenice za produkciju spermija

Kamenice su jedan od najboljih izvora cinka za vašeg muškarca, koji pomaže u proizvodnji spermija. Također, ne škodi ni to što su afrodizijak, stoga ga počastite s 15 mg dnevno- to je otprilike 50 g kamenica – i radit ćete djecu i prije nego što mislite. Ako se vaš novčanik – ili njegov trbuh - ne mogu toliko rastegnuti, drugi dobri izvori cinka su puretina, sjemenke bundeve, jastog i dagnje.

Crna čokolada za antioksidanse

Crna čokolada sadrži aminokiseline za koje je dokazano da udvostručuju spermije i volumen sjemena. Također je bogata antioksidansima – toliko da može parirati šipku i acai bobicama. Antioksidansi su sjajno oružje protiv slobodnih radikala, gadnih malih molekula koje nalazimo u zagađenom zraku i toksinima koje se povezuje s muškom neplodnošću. Ali nemojte pretjerivati – dobivanje na težini može uzrokovati neravnotežu testosterona koja može uzrokovati smanjenje broja spermija. Nekoliko kockica dnevno je dovoljno.

Češnjak za pokretljivost spermija

Ako vas njegova snažna aroma neće odvratiti od samog čina, češnjak je sjajan pojačivač za pravljenje djeteta vašem muškarcu. On sadrži dva čarobna elementa – alicin, koji pospješuje krvotok do njegovih seksualnih organa i štiti spermije od oštećivanja, te selenij, antioksidans koji poboljšava pokretljivost spermija. Jedan do dva češnja dnevno je pravi omjer.

Banane za libido

Otkriveno je da banane jačaju muški libido i reguliraju seksualne hormone zbog enzima koji se zove bromelain. Također su bogate vitaminima C,A i B1 koji će podići sposobnost njegova tijela da proizvodi spermu.

Brokula za optimistične plivače

Nedostatak vitamina A čest je razlog niske plodnosti jer nedostatak vitamina A čini spermu vašeg partnera tromom.Brokula je krcata vitaminom A, kao i crvena paprika, špinat, marelice, slatki krumpir i mrkva.

Šparoge za volumen

Šparoge su još jedno oružje protiv gadnih slobodnih radikala. Također su krcate C vitaminom koji štiti spermu od oštećivanja i povećava njenu mobilnost i volumen – tako da će vaš muškarac imati više plivača, koji će se kretati brže.

Lješnjaci za broj spermija

Omega 3 –masne kiseline povećavaju broj spermija i pojačavaju protok krvi do genitalija – a lješnjaci su odličan izvor istih. Oni su ukusan usputni obrok i može ih se posipati po žitaricama ili desertima. Ostali dobri izvori Omega 3 masnih kiselina su rak, losos, piletina i sjemenke bundeve.

Ginseng za testosteron

Ovaj korijen sa svojstvima afrodizijaka se već stotinama godina koristi kako bi liječio neplodnost. Povećava razinu testosterona i protok krvi prema genitalijama, dok neki tvrde da liječi čak i erektilnu disfunkciju. Pripremite dragome čaj od ginsenga  ili neka uzima sušeni korijen ginsenga svaki dan kako biste lakše začeli.